Saturday 19 November 2011

perasan menjadi tempat kedua


Selama 21 tahun aku hidup susah untuk aku merasa menjadi tempat yang pertama.tidak kira dalam apa jua hal..sama ada pertandingan mahupun perhubungan. Tapi aku lebih concern about a relationship. Mungkin mereka nmpak kewujudan aku tapi tidak cukup special bagi mereka. Aku selalu rasa diri aku nie dilupakan.apa perasaan anda bila dalam geng anda dapat sourvenior dari salah seorang kawan anda tapi anda tak dapat.Apa anda rasa kalau kak yang baik dengan anda dan roomate anda, excited nk tangkap gambar ngan roomate anda tapi tidak dengan anda. Then, bila roomate anda tadak baru dia nampak anda. aku selalu merasa jadi tempat yang kedua. Perasaannya hanya Allah saja yang tau..tapi aku cuba tenangkan hati mungin dia TER-lupa dan tak TER-niat untuk buat begitu. Aku kuatkan hati aku dengan memandang dari sudut positif.
gambar hiasan

No comments:

Post a Comment